fredag den 9. oktober 2009

Workshopdage 17. november og 25. november

Projektet holder afsluttende workshopdage d. 17. november og d. 25. november.

Program for d. 17.11:
Programmet d. 17 er AFLYST

Sted: Middelfart Bibliotek, Middelfartsalen
kl. 9.30-15.30

09.30-10.00 kaffe
10.00-10.15 Velkommen. Introduktion til dagens program v. projektgruppen
10.15-11.00 Hvorfor IT i undervisningen? V. Hanne Søgaard, lektor, Master i IKT og læring
11.00-11.15 Pause
11.15-12.00 Tilgange til læring i forhold til digitale medier, herunder Herskin og læringsstile. V.
Bent B. Andresen, Lektor, Institut for Didaktik på DPU
12.00-12.45 Frokost
12.45-13.30 Præsentation af projektets produkter
13.30-13.45 Pause
13.45-15.00 Teknik, Tips og Tricks v. Patrick Bay Damsted, konsulent for 23video
15.00-15.30 Afslutning.

Program for d. 25.11

Sted: Odense Centralbibliotek
kl. 9.30-15

9.30-10.00 Kaffe
10.00-10.20 Velkomst og introduktion til dagens program v. projektgruppen
10.20-12.00 Workshops. Camtasia, Video og Lyd.
Camtasia:
Camtasia er et værktøje der kan bruges til screen capture, hvor også film og lyd kan indarbejdes til et slutresultat, der vises som film. I workshop vedr. camtasia ser I brugen af værktøjet og I får mulighed for selv at afprøve. Konsulent: Kasper Kjær Christiansen, Aalborg Bibliotekerne.
Video:
I workshop vedr. video får I mulighed for selv at optage små film udfra drejebog. I vil blive assisteret af erfaren bruger fra Netting projektet.
Lyd:
I workshop vedr. lyd får I mulighed for at optage lyd og får afprøvet teknikker. Konsulent fra Podcast projekt Michael Mogensen, Herning Bibliotekerne.

12.00-12.45 Frokost
12.45-13.15 Smartcodes v. projektgruppen
13.15-14.00 Workshop fortsat
14.00-15.00 Præsentation af produkterne. Erfaringer. Afslutning

Tilmelding gælder begge dage. Sidste frist for tilmelding er d. 4. november. Tilmelding sendes til projektleder Lene G. Schrøder via formular . Har du spørgsmål kan de sendes til Lene G. Schrøder på mail bible@herning.dk


Der tages forbehold for ændringer

Ingen kommentarer: